This blog has moved to: www.studio-paars.nl

May 14, 2010

Patchwork boxkleed x 2

Deze keer niet iets van mezelf maar van mijn moeder (van wie ik de lapjes-en-wolletjes-tic geerfd heb).

Voor alle baby's die de laatste jaren in de familie geboren werden heeft mijn moeder een patchwork boxkleed gequilt in de gewenste kleuren. Ook mijn beide mannetjes hebben er 1 gekregen.

Voor Kleine Broer koos ik voor knalgroen en wit:



Voor Grote Broer (van wie ik toen nog niet wist dat hij een jongetje was) wilde ik graag lila en verder neutraal. Jammer genoeg heeft het kleed nogal wat meegemaakt, en heb ik geen goede foto van toen het nog nieuw was, maar het doet nu dienst als speel- of picknick-kleed:


Ik ben zo blij met beide kleden, en vind het een warm idee dat ze met de hand, door mijn moeder en met liefde voor mijn ventjes gemaakt zijn.
Bedankt mam!

1 comment:

  1. amai, dat heeft zij super gedaan!! om jaloers op te zijn... heel mooi!!

    ReplyDelete