This blog has moved to: www.studio-paars.nl

May 29, 2010

Dingen waar ik blij van word

Vandaag even geen knutsels.
(Hoewel ik wel gisteren heb leren haken! Hoera! Hopelijk hierover snel meer)

Als jongensmoeder grijp ik iedere kraamvisite bij een meisje aan om mierzoete roze kleertjes te kopen. Vorige week deze gekocht bij H&M en ben er helemaal verliefd op:



Met bijpassend broekje met roezels! Geweldig!



Nog een close-upje van de stof:



Dan kwam ik deze pannenlappen tegen, gehaakt door 1 van manliefs oma's. Helemaal leuk, en als haakleek vind ik ze erg mooi gemaakt ook:



Dichterbij:



En als laatste deze. Ik heb in mijn tuin precies 1 akelei staan, en van alle kleuren die de bloemen hadden kunnen zijn is het precies mijn favoriet geworden :)

3 comments:

  1. Ben benieuwd naar je haken! ;-) En wat een ontzettend leuk stofje! Zou je er niet iets van willen maken, dat zou ik hebben haha!

    ReplyDelete
  2. Ja leuk hè, dat heb ik dan ook. Alleen iets leukers dan dit zou ik er niet mee kunnen maken denk ik :D

    ReplyDelete
  3. Haken is echt superleuk, en éénmaal je het onder de knie hebt (wat helemaal niet zo moeilijk is als het soms lijkt) kan je er echt alle kanten mee uit! Succes ermee!

    ReplyDelete