This blog has moved to: www.studio-paars.nl

March 19, 2012

* TAST 2012 #11

->I'm moving my blog; the new location of this post is Studio Paars - Embroidery stitches: Whipped Wheel Stitch [TAST 2012 #11]
->Mijn blog verhuist; de nieuwe locatie van deze post is Studio Paars - Borduursteken: Spinsteek (Whipped Wheel Stitch) [TAST 2012 #11]

+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+

Week 11 of Take A Stitch Tuesday. This week: Whipped Wheel.
Really not my cup of tea, I had a hard time even getting myself to experiment with this one. Moving on...

Week 11 van Take A Stitch Tuesday. Deze week: 'Whipped Wheel'.
Helemaal niks voor mij deze steek, ik had moeite of mezelf zover te krijgen om eraan te werken. Volgende...

~100_6532

also posted at:
pintangle


2 comments:

  1. hmmm, hij ziet er precies inderdaad niet helemaal goed uit... blijven proberen of opgeven zou ik zo denken ;)
    en : da's niet erg hé !

    ReplyDelete
  2. hihi nee dat klopt! ik moet me er maar bij neerleggen dat dit 'm niet gaat worden.

    ReplyDelete