This blog has moved to: www.studio-paars.nl

August 27, 2011

Terug

Ik ben er weer! Joehoe!

En met een metamorfose: een nieuw uiterlijk voor het blog en ook een nieuwe naam. Ik vond 'Het Kabinet' toch niet echt passen bij wat ik hier aan het doen ben. Mijn webwinkel heet 'Het Kralenkabinet', dus in eerste instantie had ik die naam had aangenomen voor de herkenbaarheid, maar het werd tijd voor iets nieuws. 'het groene kamertje' is een verwijzing naar het woord 'kabinet' dat onder meer 'kleine kamer' betekent; een verwijzing naar mijn tuin waar ik veel van hou; en ook een verwijzing naar het kleinste slaapkamertje hier in huis, dat deels groen is geschilderd, waar nu Kleine Broer in slaapt en (last but not least) wat in de toekomst mijn knutsel- en kralenkamertje gaat worden.
Ook heb ik ervoor gekozen om mijn blog vanaf nu alleen in het nederlands te schrijven. Het tweetalige vond ik toch niet zo handig en ook vond ik het niet zo prettig lezen.

Over de reden dat ik zo lang weg ben geweest kan ik helaas niet heel veel vertellen, omdat ik niet in persoonlijke details wil treden, maar ik ben op het moment hard bezig om mijn leven zo te veranderen dat ik er uiteindelijk gelukkiger van word. Het proces is soms heel zwaar, maar ik ben ervan overtuigd dat ik er beter uit zal komen. Ik zal waarschijnlijk wel vaker even een tijdje afwezig zijn, en dat moet ook kunnen, want ik doe dit omdat ik het leuk vind en zodra ik me ertoe verplicht ga voelen vind ik het niet leuk meer.

Ik zie er naar uit om jullie weer te kunnen laten zien wat ik maak en wat ik mooi vind!

3 comments:

  1. Heel fijn dat je er weer bent! Met nieuwe naam & al! Sterkte met je veranderproces & neem vooral je tijd!
    Dikke kus,
    Sas

    ReplyDelete
  2. Met een schone lei beginnen. dat heeft veel energie, moed, maar toch ook goede zin in een mooi toekomstperspectief nodig. Knap dat je bezig bent om je leven om te gooien om weer als gelukkig te kunnen worden. Ik wens je veel moed, sterkte en plezier in de toekomst. Persoonlijk, en met de nieuwe start van je blog!

    ReplyDelete
  3. Dank jullie wel voor je lieve reacties *kus*

    ReplyDelete