This blog has moved to: www.studio-paars.nl

February 25, 2012

Dawanda shop update

It's been a while since I opened my Dawanda shop, but I've been neglecting it ever since. So from now on I will be updating it much more often. Go and have a look at the items I've listed so far :)

Ik heb alweer een tijdje geleden een winkeltje geopend op Dawanda, maar er gebeurde niet veel mee en ik heb het eigenlijk een beetje laten verstoffen. Maar ik heb hier nog heel veel sieraden liggen, en ik zou het toch wel erg leuk vinden als die eens gedragen zouden worden door een blije eigenaar :) Dus de komende tijd zal ik m'n shopje eens gaan vullen. Er staan alvast een paar dingetjes in, neem eens een kijkje:




1 comment:

  1. Omdat ik altijd zo van je blog geniet,geef ik je de LiebsterBlog Award. Je mag de award vanaf mijn blog kopieeren en op je eigen blog plaatsen, vervolgens mag je zelf 5 mensen uitkiezen aan wie jij de award wilt geven(met minder dan 200 volgers). Ik hoop dat je het leuk vind!
    Liefs Lieke
    http://liekeslife81.blogspot.com/

    ReplyDelete