This blog has moved to: www.studio-paars.nl

December 9, 2010

Niet fit...

Blegh. Ik voel me nog steeds beroerd.
Griepje gehad en nu een acute bronchitis.
Plus een hoestend kind ziek thuis van school en een dreumes met een hele batterij nieuwe kiezen.
Dussss word er hier weinig geknutseld de laatste tijd :)
Ik heb nog wel wat kadootjes in opdracht van de Sint gemaakt die ik eindelijk kan laten zien, moet ik alleen eerst even de foto's zien te vinden... dus die houden jullie tegoed.

Wat ik wel even wil laten zien omdat ik het zo'n leuk initiatief vind is dit: breivoorindia.nl
Nu allemaal mutsjes breien!

3 comments:

  1. Oei, Oei, hopelijk ben je snel weer genezen!!
    Ik heb al 12 mutsjes klaar. :-)

    ReplyDelete
  2. Wauw! Dat zal ik niet gaan redden denk ik.
    Maar misschien krijg ik ook wel de smaak te pakken ;)

    ReplyDelete
  3. Beterschap!! En brei ze ;-)

    ReplyDelete